Orbea RALLON

Opcja wymiany części

Dajemy możliwość - od razu przy zakupie - wymiany oryginalnych części w każdym rowerze na inne, wybrane przez Ciebie.

Zostaw części w rozliczeniu

Kupując u nas rower, oryginalne części możesz nie tylko wymienić na inne, ale dajemy Ci możliwość pozostawienia tych części w rozliczeniu. Już nie musisz sam zajmować się ich sprzedawaniem.

Rower gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy w specjalnym opakowaniu, w pełni złożone i gotowe do jazdy. Dopytaj o usługę przed zakupem.

Darmowa dostawa

Każde zamówienie powyżej 300 zł wysyłamy do Ciebie za darmo. Kropka.

Bikefitting w cenie

Przy zakupie roweru i odbioru osobistego w Dębicy - dostajesz od nas Bikefitting zupełnie za darmo.

Nowy Orbea RALLON 2025 - wersja enduro / wersja downhill

RALLON 2025/2026 - zrodzony z grawitacji

Związek Orbei z rywalizacją sportową jest niezaprzeczalny – przez 185 lat obecności w branży rowerowej firma zdobywała podia we wszystkich dyscyplinach: od szosy, przez MTB i triathlon, aż po gravel. Przejście do zjazdów DH – Formuły 1 kolarstwa górskiego – było więc naturalnym krokiem.

Sukcesy w enduro (m.in. z zespołem Orbea Enduro Team), doświadczenie w MTB oraz innowacyjność rozwijana w laboratorium OOLab pozwoliły na stworzenie najbardziej ambitnego roweru Orbea w historii – nowego modelu Rallon DH, który już dziś rywalizuje w Pucharze Świata.

Orbea Rallon DH zwyciężył w swoim pierwszym, premierowym wyścigu Pucharu Świata w Szczyrku w Polsce!

Nowa maszyna od Orbea po prostu prosi się o wyzwania. Znakomite właściwości jezdne, niezrównane zawieszenie i niski środek cieżkości przenoszą jazdę nowym Rallonem na wyższy poziom.

Rallon 2025 dostępny jest w wersji ENDURO oraz wersji DH (downhill) i posiada większą możliwość personalizacji niż kiedykolwiek...

Nowy Rallon został stworzony z myślą o najszybszych zjazdach.

ORBEA RALLON - STWORZONY DLA GRAWITACJI

Kiedy grawitacja wzywa, masz dwie opcje: walczyć z nią albo poddać się jeździe. Nie bój się przesuwać granic, dociskać mocniej i podejmować ryzyka tam, gdzie inni się wahają. Nieustanna ewolucja to jedyna droga naprzód – bo linia mety to dopiero początek czegoś większego.

Orbea Rallon to nowa generacja rowerów zjazdowych (gravity), ukształtowana przez lata testów w laboratorium i na trasach wyścigowych. Jego nisko osadzony środek ciężkości zapewnia niezrównaną stabilność, precyzję i kontrolę przy wyścigowych prędkościach, a miękko pracujące zawieszenie maksymalizuje trakcję i otwiera przed Tobą nowe linie przejazdu.

Ponieważ jednak każdy tor i każdy rider są inni, Rallon oferuje bezkonkurencyjny poziom regulacji, pozwalając dostroić rower do własnego stylu jazdy i warunków na trasie – niezależnie od tego, czy ścigasz się w Pucharze Świata, czy po prostu szukasz granic swoich możliwości na lokalnym bikeparku.

Kluczowe właściwości nowego Orbea RALLON 2025/2026

Rekomendowane przeznaczenie

ENDURO oraz DH

Zawieszenie

180 MM PRZÓD / 170 MM TYŁ

(DH) 200 MM PRZÓD / TYŁ

Materiał ramy

KARBON

Dostępne modele

RALLON E

RALLON D

Kolorystyka

3 kolory + MyO

Rozmiary

4 rozmiary (S, M, L, XL)

Do wyboru długość tylnego trójkąta

442 mm (zwrotność)

450 mm (stabilność)

Do wyboru (ENDURO) wielkość kół

wersja mullet (29”+27,5”)

full 29”

SZEROKIE MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA

Na szlaku: szybkie dostosowanie pod każdą trasę

Chcesz urwać cenne sekundy? Dobrze dobrane ustawienia pod konkretną trasę i styl jazdy mogą zdecydować o sukcesie. Z Rallonem to łatwiejsze niż kiedykolwiek — regulacje są szybkie i intuicyjne, byś mógł dać z siebie wszystko, wtedy gdy to się liczy.

Regulowany kąt główki ramy (Headset Adjust)
Dzięki offsetowym miskom sterów, możesz zmienić kąt główki ramy o ±0,75°. Więcej luzu? Ustaw bardziej płasko na strome zjazdy i techniczne sekcje. Więcej precyzji? Zmniejsz kąt i zyskaj zwinniejsze prowadzenie.

Flip Chip – szybka zmiana charakterystyki
Z pomocą systemu Flip Chip ustawisz:
> progresję amortyzatora – wybieraj pomiędzy około 25% a 30%,
> geometrię roweru – wybieraj pomiędzy pozycją High i Low.
W trybie Low zyskujesz więcej stabilności na szybkich trasach – główka ramy obniża się o 0,5°, suport o 7 mm.
Tryb High zwiększa prześwit korb, co przyda się w technicznych podjazdach i przy mniejszej prędkości.

Dociążenie suportu – Weighted BB
Dołączone ciężarki (93 g, 95 g i 395 g) możesz wkręcić do GravityLinka, aby obniżyć środek ciężkości i zwiększyć stabilność. To rozwiązanie inspirowane sztuczkami mechaników Pucharów Świata – teraz dostępne dla każdego.

Poza trasą: Skonfiguruj idealnego Rallona dla siebie

Wiesz najlepiej, jak jeździsz. Dlatego Orbea daje ci pełną swobodę personalizacji – wszystko ustalisz jeszcze przed zakupem, dzięki konfiguratorowi MyO.

Długość tylnego trójkąta pod Twój styl
Masz możliwość wyboru:
> 442 mm – bardziej zwinne i żywe prowadzenie,
> 450 mm – więcej stabilności przy dużych prędkościach.

Orbea nie wiąże długości chainstaya z rozmiarem ramy – bo wie, że styl jazdy decyduje bardziej niż wzrost. Wszystko montowane i malowane w Hiszpanii, na zamówienie.

Wewnętrzne czy zewnętrzne prowadzenie przewodów?
Wybierz system prowadzenia linek, który ci bardziej odpowiada – minimalizm i estetykę lub łatwiejszy serwis. Rallon daje ci obie opcje.

29” czy Mullet? Ty wybierasz  (tylko dla wersji ENDURO)
Rallon dostępny jest w wersji:
> pełne 29” – dla maksymalnej prędkości i lepszego pokonywania przeszkód,
> Mullet (29” przód / 27,5” tył) – dla bardziej zwinnego, zabawowego prowadzenia.

Dzięki systemowi GravityLink możesz wybrać swoją opcję bez wpływu na geometrię roweru. Co więcej – jeśli chcesz kiedyś się przesiąść z mulleta na 29” lub odwrotnie – wystarczy dołożyć drugi GravityLink.

Nowy Orbea RALLON 2025 - kolorystyka

Nowe malowania

Wraz z odnowionym Rallonem na 2025 rok, Orbea prezentuje nam także nową linię kolorystyczną.

Poniżej prezentujemy wszystkie opcje kolorystyczne (3 malowania + MyO):

Dostępne kolory:

  • Aloha Green + Fantasy Purple (połysk)
  • White Chic + Diamond Black (połysk)
  • Nickel Matt + Nickel Chrome (połysk) 

White Chic + Diamond Black (połysk)

Aloha Green + Fantasy Purple (połysk)

Metallic Olive Green-Titanium Black (Gloss)
(dla wersji aluminiowej)

Orbea RALLON 2025/2026 - cennik (ceny producenta, ale z Bikechill.pl można się dogadać ;)

Prezentowany cennik modeli Orbea RALLON na 2025 r. jest cennikiem opublikowany w dniu premiery.

Jeżeli ceny będą się zmieniać, postaramy się aktualizować je w miarę na bieżąco.

Zawsze aktualna i bieżąca cena poszczególnych modeli znajduje się w karcie produktu.

Ceny Rallon 2025/2026 w wersji enduro:

  • RALLON D-LTD - 36.800 zł

Ceny Rallon 2025/2026 w wersji downhill:

  • RALLON E-LTD - 46.000 zł
  • RALLON E-Team - 32.200 zł
  • RALLON E10 - 24.800 zł

Sprawdź modele RALLON dostępne z wysyłką w 24h

Zobacz wszystkie modele RALLON

Przejdź do strefy marki ORBEA

Sprawdź modele Orbea RALLON 2025 i odpowiedz sobie na pytanie: który jest dla Ciebie?

(już jutro w tym miejscu pojawią się poszczególne modele RALLON 2025)


Co warto wiedzieć o mocnym enduro Orbea RALLON E (2025/2026)?

RALLON E - Orbea Rallon E to esencja enduro.

Skoncentrowany na szybkości
Po prostu skup się na prędkości – z Rallonem. Ten rower stworzony jest do jazdy w dół – szybko, agresywnie i bez kompromisów. Dzięki zawieszeniu dostrojonemu pod grawitacyjne wyzwania, stabilnemu prowadzeniu i bardzo nisko osadzonemu środkowi ciężkości, Rallon zachęca do przekraczania granic i wynosi jazdę na nowy poziom.

Naturalnie adaptacyjny
Każdy szlak jest inny – dlatego Rallon oferuje bezprecedensowy poziom regulacji.
Dzięki zaawansowanej geometrii i przemyślanej konstrukcji możesz dostosować rower nie tylko na trasie (np. zmianą progresji zawieszenia czy kąta główki ramy), ale także poza nią – np. wybierając długość tylnego trójkąta lub konfigurację kół.
Więcej opcji niż kiedykolwiek wcześniej – wszystko po to, by precyzyjnie dostroić rower do stylu jazdy i warunków.

Zbudowany do ostrej jazdy
Rallon nie boi się wyzwań i najtrudniejszych tras.
Zaprojektowany z myślą o ekstremalnych warunkach zjazdowych, wyposażony w cichą i solidną ramę, komponenty w standardzie DH oraz pełną ochronę, Rallon to pewny partner, na którym możesz polegać od startu aż do mety – i dalej.

SKONCENTROWANY NA SZYBKOŚCI

Zawieszenie inspirowane zjazdem
Riderzy enduro oczekują dziś zawieszenia na poziomie DH – takiego, które wygładzi najostrzejsze trasy. Dlatego Rallon korzysta z tych samych aktywnych kinematyk zawieszenia, niezależnie od tego, czy wybierzesz wersję zjazdową, czy enduro.

Grawitacyjna kinematyka
Widelec o skoku 180 mm w połączeniu z 170 mm skoku tylnego zawieszenia to konfiguracja, która idealnie trafia w punkt – zapewnia wystarczająco dużo „amortyzacji” na największe dropy w bikeparkach i imprezowe rundy po szalonych trasach, a jednocześnie zachowuje zwinność i responsywność Rallona.

Attitude Adjust – regulacja w standardzie
Dzięki systemowi Attitude Adjust możesz dostosować charakterystykę pracy zawieszenia Rallona DH. Do wyboru masz dwa poziomy progresji:

  • 22,5% – bardziej liniowe: idealne na szybsze trasy, oferuje większe wsparcie w środkowym zakresie skoku i bardziej dynamiczne prowadzenie.
  • 27,5% – bardziej progresywne: stworzone z myślą o trudniejszych trasach DH z większymi dropami i kamienistymi sekcjami.

Skoncentrowany na zjazdach, ale zdolny do wspinaczek
Aktywne zawieszenie to klucz do świetnych osiągów w dół, ale jego minusem bywa pochłanianie energii podczas wspinaczki. Dlatego w przypadku dłuższych podjazdów – po prostu zablokuj amortyzator. To proste i skuteczne rozwiązanie, z którego korzysta wielu riderów – szczególnie w wersji enduro.

Wbudowana równowaga
Dzięki nisko osadzonemu środkowi ciężkości, Rallon pozostaje stabilny i przewidywalny nawet w najbardziej wymagających sekcjach – na stromych ściankach, ciasnych agrafkach czy długich etapach, pełnych nierówności.

GravityLink – kontrola zakorzeniona w konstrukcji
System GravityLink obniża amortyzator, dzięki czemu rower zyskuje centralne wyważenie oraz niezrównaną kontrolę w najtrudniejszych warunkach.

Stabilność w ekstremalnych warunkach
GravityLink pozwala także na dołożenie masy do okolic suportu, co jest sekretną sztuczką znaną z Pucharów Świata. Większy ciężar przekłada się na bardziej „miękkie” prowadzenie i jeszcze lepsze trzymanie się podłoża. Z kolei na szybsze trasy, wymagające błyskawicznych reakcji i dynamicznego przyspieszania – wystarczy te ciężarki wyjąć.

Geometria gotowa na wyścigi
Geometria Rallona to efekt wielu lat testów na trasach zjazdowych. Teraz zyskała nowe możliwości regulacji, dzięki czemu możesz dostosować rower do każdego typu trasy – od stromych ścianek po szybkie i płynne sekcje flow.

Steep ‘n’ Deep – niżej, szybciej, lepiej
Nowy Rallon pozwala na jeszcze głębsze osadzenie sztycy, a jednocześnie ma bardzo niski przekrok. Daje to więcej swobody ruchów, co oznacza większą kontrolę, a co za tym idzie – większą prędkość.
Prawie każdy rider będzie w stanie zamontować sztycę o skoku 240 mm, niezależnie od rozmiaru ramy. I tak – mimo tych możliwości – mieści się tu też standardowy koszyk na bidon.

Konstrukcja ramy
Sztywność ramy wpływa bezpośrednio na jej charakter oraz przyczepność.
W Rallonie zastosowano usztywnienia w rejonie suportu, co pozwoliło precyzyjnie kontrolować ugięcie i sztywność całej konstrukcji. Rezultat? Lepsze czucie roweru i więcej pewności na trasie.

Co warto wiedzieć o downhillowym Orbea RALLON D (2025/2026)?

Rallon DH – Stworzony do zjazdów, gotowy na Puchar Świata

Rallon DH to ostateczna maszyna zjazdowa, stworzona na bazie wieloletnich doświadczeń z torów wyścigowych i dokładnie ten sam rower, na którym startuje się w Pucharach Świata. Z 200 mm skoku z przodu i z tyłu, został zaprojektowany, aby poradzić sobie z najbardziej stromymi i najtrudniejszymi zjazdami przy wyścigowych prędkościach. Jego niski środek ciężkości zapewnia niezrównaną stabilność i kontrolę, a miękkie zawieszenie gwarantuje nieustanną trakcję. Co więcej, dzięki bezprecedensowej możliwości regulacji, możesz precyzyjnie dostroić swoją jazdę, by z pewnością siebie pokonać każdą trasę.

 

TYLKO SZYBKO

Dostosowany do grawitacji, z bezkompromisową wydajnością zawieszenia, by zjeżdżać. Szybko. Zaprojektowany do wyścigów na trudnych trasach Pucharu Świata DH, Rallon jest gotowy na każde wyzwanie. To oznacza niezrównaną wydajność zawieszenia oraz zrównoważoną, stabilną ramę.

REGULACJA WIELU ASPEKTÓW

Dostrój swoją jazdę dzięki niezrównanej regulacji na każdej trasie. Istnieje duża różnica między wyścigiem DH, rundą w bike parku a relaksującą jazdą z przyjaciółmi. Regulacja Rallona pomaga osiągnąć idealne ustawienie, niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi Cię dzień.

ZBUDOWANY NA CIĘŻKIE WARUNKI

Możesz polegać na solidnej konstrukcji Rallona jako najbardziej niezawodnym towarzyszu zjazdów. Rallon dowiezie Cię na sam dół dzięki cichej, niezawodnie wyposażonej ramie i komponentom w standardzie grawitacyjnym.

Bezkompromisowa wydajność zawieszenia

Pokonaj każdy zjazd dzięki precyzyjnie dostrojonemu systemowi zawieszenia Rallona — stworzonemu dla jedwabiście płynnej jazdy i nieustannej prędkości, niezależnie od terenu.

Kinematyka grawitacyjna

Rallon DH jest przygotowany na najbardziej strome i wymagające zjazdy tras Pucharu Świata dzięki 200 mm skoku z przodu i z tyłu, gotowy na największe dropy i najwyższe prędkości spotykane na najwyższym poziomie rywalizacji.

Niski środek ciężkości

Stabilny. Ułożony. Szybki. Rower DH potrzebuje dodatkowej stabilności, by przeciwdziałać siłom, które mogą wytrącić go z równowagi na stromych i trudnych technicznie trasach. Opracowanie ramy i systemu, które obniżają środek ciężkości, to pewna recepta na sukces.

Konfiguracja mullet

Rallon DH występuje z tylnym kołem 27,5", gotowy na najbardziej strome trasy DH.

GravityLink - zaprojektowany dla stabilności

Nasz ekskluzywny GravityLink pozwala umieścić damper możliwie najniżej, odblokowując idealne ustawienie dla maksymalnej stabilności na zjazdach.

Pewność przy dużych prędkościach

GravityLink daje możliwość dodania obciążenia do suportu — to trik zza kulis, stosowany przez wielu mechaników Pucharu Świata. Dodanie masy zapewnia bardziej miękkie, lepiej „przyklejone” prowadzenie. Dla tras wymagających przyspieszenia i szybszych reakcji, obciążniki można łatwo usunąć.

Dopracowana geometria DH

Lata rozwoju i testowania geometrii Rallona na trasach DH pozwoliły nam ją udoskonalić. Teraz, dzięki większym niż kiedykolwiek możliwościom regulacji, rowerzyści mogą precyzyjnie dostroić swojego Rallona i zoptymalizować jazdę pod każdą trasę.

Konstrukcja ramy

Sztywność ramy wpływa na odczucia i przyczepność. Nasza wzmocniona konstrukcja pozwala zwiększyć sztywność w okolicach suportu i zapewnia większą kontrolę nad strukturą ramy.

Filtry
Filtruj produkty
Model (rower)
Dostępność
Typ produktu
Rocznik
Cena
Kolor wiodący
Rozmiar
Dropper
Przeznaczenie
na stronę
Zobacz jako Siatka Lista
Ustaw kierunek malejący

Produkty 1-24 z 188

na stronę

Zobacz produkty w powiązanych kategoriach

Warto poczytać

Historia pewnego roweru do downhillu...

Downhill to jedna z najbardziej wymagających dyscyplin kolarstwa górskiego. Orbea, marka z ponad 80-letnią tradycją, postanowiła podjąć wyzwanie i wejść w świat DH z przytupem. Choć znana z wyścigów szosowych i cross-country, nigdy wcześniej nie produkowała roweru do downhillu. Jak zatem powstawał Orbea RALLON DH? Przekonajmy się...

Premiera: Orbea Rallon 2025 - prezentacja, opinie, testy

Orbea RALLON 2025/2026 już przed premierą zapisał się w historii dyscyplin grawitacyjnych, jako rower na którym (jeszcze przed premierą) wygrano zawody Pucharu Świata w downhillu (elita kobiet). Dokonała tego Tahnée Seagrave wraz z zespołem ORBEA FMDRACING TEAM na pierwszym etapie pucharu świata w Szczyrku. Co zatem sprawia, że ten rower jest tak wyjątkowy, jak oceniają go specjaliści, influencerzy oraz riderzy - sprawdźmy.

Red Bull Hardline Tasmania 2025 - zaczynamy sezon zjazdowy (oglądaj na żywo)

Red Bull Hardline Tasmania uznawana są za najtrudniejsze zawody zjazdowe na świecie, a jednocześnie - o ironio - otwierają sezon, co tylko podgrzewa atmosferę. Oglądaj transmisję na żywo i kibicuj Szymonowi Godźkowi! Tegoroczna trasa będzie trudniejsza, szybsza i bardziej niebezpieczna niż kiedykolwiek!

Extreme Urbenduro - Pierwsze w Europie wyścigi w kolarstwie górskim w wersji miejskiej

W dniach 23-24 listopada na Malcie odbyły się pierwsze w Europie miejskie zawody w kolarstwie górskim, Extreme Urbenduro. Zawodnicy mierzyli się z wymagającą trasą, która poprowadziła ich przez wąskie uliczki, schody oraz pionowe ściany - wszystko w centrum miasta. Prawdziwe wyzwanie dla najbardziej doświadczonych kolarzy górskich.

Rowery Orbea na wyścigi? MTB i eMTB Orbea do zadań specjalnych!

Wyścigi wygrywają ludzie... najtrudniejsze wyścigi, wygrywają najlepsi ludzie. Natomiast prawdą jest, że w jednym i drugim wypadku dysponowanie dobrym sprzętem (rowerem) jest jednym z ważnych czynników decydujących o wygranej lub przegranej w danym wyścigu. Im trudniejszy wyscig, tym lepszy powinien być sprzęt. Rowery Orbea z pewnością do nich należą - przekonaj się jak radzą sobie w najtrudniejszych wyścigach świata!

Puchar Świata DH/Enduro 2024 - Szczyrk i Bielsko Biała (WHOOP UCI MTB WORLD SERIES)

Najważniejsze wydarzenie rowerowe roku w Polsce! Chyba już wszyscy wiedzą o tym, że już od środy 15 maja do Bielska-Białej oraz Szczyrku zawita downhill, enduro i e-enduro na najwyższym światowym poziomie. Po raz pierwszy WHOOP UCI MTB WORLD SERIES w Polsce!

UCI Mountain Bike Enduro World Cup - cały sezon 2023

Dwie nowe dyscypliny uzyskują status Pucharu Świata UCI na rok 2023; Cross-country Maraton (XCM) i Enduro, w tym E-Enduro, (EDR, E-EDR). W tym wpisie będziemy dla was zbierać wszelkie materiały z tegorocznego (2023) sezonu rozgrywak Enduro. Zapraszamy...

PINKBIKE ACADEMY sezon 3 - wszystkie odcinki

Trailer Pinkbike Academy sezon 3 już się pojawił - 1 listopada będziemy mogli obejrzeć pierwsze 3 odcinki tego amerykańskiego reality show zorganizowanego wokół wyboru ridera enduro, który podpisze umowę z profesjonalnym teamem enduro, i który będzie jeździł w zawodach EWS (Enduro World Series).

Pinkbike Academy sezon 3... już niedługo

Patrząc na poprzednie edycje, w drugiej połowie października 2022 r. powinniśmy zacząć cieszyć się z oglądania trzeciego sezonu PINKBIKE ACADEMY, czyli amerykańskiego reality show zorganizowanego wokół wyboru ridera enduro, który podpisze umowę z profesjonalnym teamem enduro, i który będzie jeździł w zawodach EWS (Enduro World Series).

PINKBIKE ACADEMY - otwarto możliwość aplikowania do sezonu 3

Pinkbike Academy powraca - sezonie 3 już na horyzoncie i będziemy mogli go obejrzeć prawdopodobnie po wakacjach 2022 r. Pinkbike zapowiada jeszcze wyższy poziom, z wyścigami o wysokie stawki, technicznymi wyzwaniami jazdy i dwoma tajnymi zawodowcami wyznaczającymi punkt odniesienia dla rywalizujących. Zwycięzca 3-ciego sezonu Pinkbike Academy - wpieranego przez Monster Hydro - rozpocznie swoją zawodową karierę podpisując kontrakt z teamem fabrycznym Orbea Bikes i nagrodą w wysokości $30 000.