Orbea OIZ

Opcja wymiany części

Dajemy możliwość - od razu przy zakupie - wymiany oryginalnych części w każdym rowerze na inne, wybrane przez Ciebie.

Zostaw części w rozliczeniu

Kupując u nas rower, oryginalne części możesz nie tylko wymienić na inne, ale dajemy Ci możliwość pozostawienia tych części w rozliczeniu. Już nie musisz sam zajmować się ich sprzedawaniem.

Rower gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy w specjalnym opakowaniu, w pełni złożone i gotowe do jazdy. Dopytaj o usługę przed zakupem.

Darmowa dostawa

Każde zamówienie powyżej 300 zł wysyłamy do Ciebie za darmo. Kropka.

Bikefitting w cenie

Przy zakupie roweru i odbioru osobistego w Dębicy - dostajesz od nas Bikefitting zupełnie za darmo.

Orbea OIZ - najefektywniejsza platforma do ścigania XC

Z Orbea OIZ celuj na sam szczyt

Rower Orbea Oiz jest przeznaczony dla szybkich, doświadczonych rowerzystów, którzy wymagają superlekkiego, wydajnego i niezawodnego roweru z zawieszeniem do technicznych tras XC i wyczynowej jazdy cross country. Orbea Oiz jest zaznajomiony z ciężką pracą, jaką trzeba wykonać, aby zdobyć szczyty, tabele liderów i stopnie na podium.

To najlżejsza, najsztywniejsza i najbardziej wydajna maszyna dostępna na rynku - bez względu na to, czy przypinasz numer, czy wjeżdżasz na najwyższy szczyt podczas popołudniowej przejażdżki. Oiz ma to, czego potrzebujesz, aby się tam dostać - nie ma lepszego narzędzia, by dostać się na szczyt.

Obecność Orbea Oiz na wymagających trasach na Mistrzostwach Świata, Olimpiadzie nie pozostaje niezauważona. 

Orbea OIZ - rower, który wygrał Cape Epic 2022

Orbea OIZ - zawieszenie full suspension

ORBEA OIZ to dwie opcje zawieszenia - XC oraz TR

Czy może być coś fajniejszego od najbardziej wydajnej, eleganckiej i wyrafinowanej konstrukcji roweru z przeznaczeniem na XC o skoku 100 mm?

Otóż okazuje się, że TAK.

Ten sam rower, tylko o skoku 120 mm.

Platforma Orbea OIZ została zaprojektowana tak uniwersalnie, iż daje dostęp do dwóch długości skoku w tej samej całkowitej długości amortyzatora.

Orbea Oiz jest dostępny w dwóch konfiguracjach:
XC - 100mm oraz TR 120mm.

Do tego dochodzi SQUIDLOCK, czyli trzypozycyjna dźwignia blokady zawieszenia z obsługą droppera, zapewniając najczystszy kokpit.

Orbea OIZ linia XC

Linia Pucharu Świata (XC) wyposażona została w zawieszenie o skoku 100 mm. Jest to maszyna przeznaczona do ścigania się w wyścigach i maratonach.

Orbea OIZ linia TR

Linia jazdy na ścieżkach (TR) wykorzystuje widelec 120 mm i wprowadza kilka zmian jak szersze opony i twardszą specyfikacji, ale nie rezygnuje z niczego w wyścigu na szczyt.

Orbea OIZ - geometria roweru MTB XC

GEOMETRIA NA MIARĘ MISTRZOSTW ŚWIATA

Geometria Orbea Oiz World Cup tworzona była przez lata i powstawała na bazie doświadczeń projektowania światowej klasy rowerów do XC. Pozycja jest agresywna, wygodna i szybka. W przeciwieństwie do geometrii TR, która poświęca trochę precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria XC jest precyzyjna i intuicyjna dla maksymalnego przeniesienia mocy. Kąty i wymiary są rozważane w różnych rozmiarach, maksymalizując moc poprzez zwiększenie wydajności. Bardzo krótki tył zapewnia genialne przyspieszenie, zwrotność i przyczepność na stromym wzniesieniu.

Orbea OIZ - geometria ramy roweru XC Orbea OIZ - geometria ramy roweru XC

Kluczowe zalety Orbea OIZ

I-LINE

Projektowanie rowerów idzie w kierunku zintegrowanych, czystych rozwiązań. Jednym z takich trendów jest prowadzenie kabli wewnątrz. Orbea we współpracy z FOX wypracowała system prowadzenia wewnątrz ramy kabli do blokowania tylnego zawieszenia. Korzyści tutaj są znaczące - w tym cichsze, lepiej chronione kable i mniejsze ryzyko ocierania się kabla.

FLAT MOUNT

System niskiego profilu mocowania hamulca zapewnia najczystszą, najsztywniejszą i najlżejszą integrację zacisku. To rozwiązanie także znajdziesz w Orbea OIZ.

WEWNĘTRZNE PROWADZENIE LINEK (ICR)

Wewnętrzne prowadzenie linek jest przemyślane i starannie zaprojektowane - po najlepszej ścieżce bez tarcia ani grzechotania i jest zoptymalizowane zarówno dla tradycyjnych, jak i elektronicznych systemów zmiany przełożeń.

DWA BIDONY

Niby prosta rzecz, a jedna z najbardziej skomplikowanych do osiągnięcia – ramy M, L i XL nowego OIZ są wyposażone w dwa mocowania butelek. Dodatkowa przestrzeń udostępniona przez I-LINE i ICR sprawia, że dodatkowa woda jest na wyciągnięcie ręki, a nie w kieszeni lub na plecach.

ZDALNA BLOKADA SQUIDLOCK

Trzypozycyjna dźwignia blokady zawieszenia, która jest kompaktowa, lekka i integruje sterowanie sztycą regulowaną w zacisku kierownicy, zapewniając najczystszy dostępny kokpit.

FIBERLINK

W dążeniu do uzyskania największej sztywności, a zarazem utrzymania czystych linii ramy, opracowaliśmy Fiberlink. Idealne połączenie niskiej wagi i imponującej sztywności. Fiberlink bezproblemowo integruje się z kształtami ramy Oiz i rurą podsiodłową.

OIZ DOSTĘPNY W MyO

Wszystkie modele Oiz oferują opcje komponentów MyO Orbea. Zmiana zestawu kołowego, przekładni lub innych komponentów jest możliwa w trakcie procesu zamawiania, dzięki czemu Twój Oiz dociera do dealera w dokładnie takiej konfiguracji, jakiej sobie życzysz.

Orbea OIZ - charakterystyka i porównanie modeli 

Orbea OIZ - rama aluminiowa

Najtańsze modele OIZ wykonane są z aluminium hydroforowanego - rury są cieniowane i hydroformowane z gładkimi, polerowanymi spawami, aby upodabniały się do ram z kompozytów.

Kliknij w link z nazwą modelu by zobaczyć dostępne rozmiary i opcje kolorystyczne. 

Dostępne modele:

Orbea OIZ - rama carbonowa OMR

Średnia półka cenowa to OIZ oparty o ramę OMR.  Jest to najlepszy wybór dla rowerzystów poszukujących stabilności i nieco większego komfortu na dłuższe przejażdżki lub maratońskie przygody XC. Waga 2080gr z dumperem (rozmiar M).

Kliknij w link z nazwą modelu by zobaczyć dostępne rozmiary i opcje kolorystyczne. 

Dostępne modele:

Orbea OIZ - rama karbonowa OMX

Najdroższe wersje rowerów OIZ oparte są o ramę OMX Carbon z przodu i z tyłu (tylny trójkąt). Tylny trójkąt 430 mm (5mm krótszy niż w wersji OMR). Jeden z najlżejszych rowerów na rynku z pełnym zawieszeniem - 1700gr z dumperem (rozmiar M).

Kliknij w link z nazwą modelu by zobaczyć dostępne rozmiary i opcje kolorystyczne. 

Dostępne modele:

Dostępne od ręki modele Orbea OIZ

Orbea OIZ - opinie, recenzje, testy

Zobacz produkty w powiązanych kategoriach

Warto poczytać

Cape Epic 2024 - wielkie ściganie w Afryce rozpoczyna sezon | Relacja online i retransmisje

W tym roku wypada 20. edycja legendarnego, odbywającego się na czarnym lądzie wyścigu etapowego Cape Epic. Również w tej edycji nie zabraknie polskich akcentów (sprawdź jakich). Wyścig trwa osiem dni i rozpocznie się 17 marca 2024. Jest to nietypowy wyścig, gdyż biorą w nim udział teamy składające się z par.

Orbea - najczęściej nagradzana marka roku w kategorii MTB

Koniec 2023 roku zaskoczył Orbeę niezwykłą sytuacją - nagle musieli zrobić miejsce w naszej gablocie na trofea... dodajmy, sporo miejsca. Nie ma co ukrywać, po cichu każda marka liczy i marzy o tym, by rowery z jej stajni zdobwały nagrody i wyróżnienia. To nigdy nie jest pewne, a już tym bardziej, by zdobyć kilka nagród krótko po sobie.

UCI Mountain Bike Cross Country World Cup 2023 - cały sezon

Już w maju rozpoczyna się Puchar Świata w kolarswie górskim w formatach olimpijskiego cross-country (XCO), krótkiego dystansu cross-country (XCC), maratonu cross-country (XCM). W tym jednym wpisie będziemy dla Was zbierać wszelkie materiały z tegorocznego (2023) sezonu rozgrywek XCO, XCC oraz XCM. Zapraszamy...

PREMIERA nowej wersji modelu Orbea OIZ na sezon 2023

Orbea nie próżnuje. Po wypuszczeniu w tym roku elektrycznego modelu URRUN oraz dodatkowej linii modelu szosy ORCA M30i (wersja oparta na Shimano 105 Di2) - pod koniec roku doczekaliśmy się kolejnej premiery na sezon 2023. Jest nią nowa odsłona jednego z najpopularniejszych modeli hiszpańskiej marki - Orbea OIZ. Kosmetyka czy prawdziwe innowacje i zmiany? Sprawdźcie sami...

Zbudowany pod wyścigi - 8.85kg Orbea Oiz

Brujulabike we współpracy z Orbea stworzył super lekki rower wyścigowy XC, wykorzystując ramę z pełnym zawieszeniem Orbea Oiz. Rower waży zaledwie 8,85 kg. Został zbudowany tak, aby był lekki, ale także wystarczająco mocny, aby ścigać się w Pucharze Świata. Prawie każda część konstrukcji została podrasowana, aby zrzucić gramy