SKU
R12155CD

Orbea rower szosowy ORCA M21eLTD PWR 55 Wino-Tytan

36 999,00 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

PRODUCENT: Orbea

RODZINA: Orca

ROZMIAR: 55

KOLOR: Bordowy

DARMOWA WYSYŁKA

Zamówienie z tym produktem wyślemy za darmo.

N/Z

Produkt na zamówienie.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE

Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.

Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU R12155CD
Dostępność N/Z
Producent Orbea
Rodzina Orca
Bateria SRAM eTap Powerpack
Kolor wiodący Bordowy
Opis koloru WIN-TIT
Rozmiar 55
Rama Orbea Orca carbon OMX 2024, monocoque construction, HS 1,5", BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, internal cable routing.
Wspornik siodełka OC Performance XP10-S Carbon, 27.2mm, Setback 20
Widelec Orbea Orca OMX ICR 2024, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered head tube compatible, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1.
Siodełko Fizik Vento Antares R3 Kium Rail 140mm
Manetki SRAM Force AXS
Łańcuch SRAM Force 12-Speed
Mechanizm korbowy SRAM Force AXS Powermeter Dub 35x48t
Kaseta SRAM XG-1270 10-33t 12-Speed
Mostek OC Road Performance RP10, -8º
Kierownica OC Road Performance Carbon RP11, Reach 80, Drop 125, w/Di2 hole
Stery FSA 1-1/2" Integrated Aluminium Cup
Hamulce SRAM Force AXS
Kompletne koła OQUO Road Performance RP35 LTD Carbon
Opona tylna Vittoria Corsa Pro G2.0 TLR 700x28c
Opona przednia Vittoria Corsa Pro G2.0 TLR 700x28c
Rozwiń
Opis produktu

Rower Szosowy Orbea Orca M21eLTD PWR 2024

Nowy flagowy model szosowy Orbea koncentruje się na wadze, oferując najlepsze możliwe osiągi podczas podjazdów:  natychmiastowe przyspieszenie, zwinne prowadzenie, tłumienie  drgań i doskonałe przenoszenie mocy. 

Siódma generacja Orca wyznacza własną ścieżkę, proponując  lekki rower przeznaczony dla wspinaczy o wydajnej konstrukcji.

Czysta lekkość 

Orbea zmniejszyła wagę, dbając o wszystkie szczegóły. Im lżejsza staje  się rama, tym bardziej skomplikowane staje się usunięcie większego  ciężaru bez kompromisów. Droga Orca do lekkości polegała na obsesji  na punkcie szczegółów. Cała ta praca zaowocowała ramą OMX o masie  750 g w rozmiarze 53 i widelcem o masie 360 g.

Usunięcie zakładek 

Rama karbonowa składa się z kawałków karbonu, precyzyjnie wyciętych  i ułożonych we wzór przed uszczelnieniem żywicą epoksydową. W  kawałkach carbonu nie może być żadnych przerw, co oznacza, że każdy  z nich musi nieznacznie zachodzić na siebie. Dzięki użyciu mniejszej  liczby większych kawałków jest mniej nakładania się, co pozwala  zaoszczędzić gramy. Oczywiście dodaje to pracy, co oznacza, że proces 

układania musi być bardziej precyzyjny i czasochłonny, ale w ten sposób  OMX zużywa 90 sztuk mniej carbonu. 

Stosunek sztywności do wagi 

Orbea wyjaśnia, że możliwe jest wykonanie bardzo lekkich rowerów; jeśli  jednak tracisz wydajność z powodu braku sztywności, to nie ma to  sensu. Kiedy projektowali Orca, zaczęli od docelowej sztywności, aby  zapewnić, że nawet najsilniejsi wspinacze będą pewni wydajnego  przenoszenia mocy. Następnie zaprojektowali Orca tak, aby była jak  najlżejsza, bez uszczerbku dla tej liczby. 

Kluczową cechą była konstrukcja ramy Powerspine. Tutaj dolny  kręgosłup ramy przejmuje znaczną większość obciążeń skrętnych i  bocznych. Główka, dolna rura i tylne widełki są odporne na skręcanie i  przenoszą moc na tylne koło, zwiększając precyzję kierowania. Ta  konstrukcja pozwala Orbea zaoszczędzić na wadze w innym miejscu  ramy bez uszczerbku dla sztywności. 

Poczucie jazdy 

Wrażenia z jazdy na lekkim rowerze są nie do pobicia — to połączenie  natychmiastowej reakcji i zwinności. Na podjazdach nowa Orca jest  niezaprzeczalnie szybka, ale brak wagi można również odczuć w  zwinnym prowadzeniu i odczuciu przyspieszenia podczas naciskania na  pedały.

Duża część tej zwinności to geometria Orca, która w dużej mierze  pozostaje niezmieniona. Krótsze tylne widełki, a co za tym idzie, krótszy  rozstaw osi, to jedyna modyfikacja geometrii, która ma na celu nadanie  rowerowi szybkości reakcji i zwinności, których wymagają wspinacze od  swoich rowerów. Bardziej okrągłe sekcje ramy pomagają zredukować  wibracje, oszczędzając energię podczas dłuższych przejażdżek. Szerszy  prześwit pozwala na opony o średnicy do 32 mm – maksymalizując  przyczepność i zgodność, a także, jak odkrywają współcześni kolarze  szosowi, zmniejszając również opory toczenia. Ostatnim, ale nie mniej  ważnym elementem jest program MyO, który pozwala rowerzystom dostosować ergonomię, aby uzyskać idealne dopasowanie. 

Aerodynamika 

Nawet jeśli cechy aerodynamiczne nie są kluczowe w tym rowerze,  Orbea nie zapomina o marginalnych korzyściach, jakie możesz uzyskać.  Orbea twierdzi, że ilekroć aerodynamika nie wpływa na wagę ani  wyczucie, wybiera najbardziej aerodynamiczne rozwiązanie. Jednym z  przykładów jest prowadzenie kabli ICR, które zostało dokładnie  przemyślane w celu zmniejszenia oporu. Nowy mechanizm zacisku  siodełka, który jest nie tylko prosty i wydajny, ale także starannie  zaprojektowany, aby zmniejszyć powierzchnię i poprawić aerodynamikę.  I chociaż widelec został zaprojektowany tak, aby zminimalizować wagę,  jego kształt pomaga jednocześnie zmniejszyć opór. Kolarze mają  również możliwość nadania priorytetu aerodynamice za pośrednictwem  programu MyO, który pozwala im dostosować ergonomię lub wybrać  bardziej aerodynamiczne koła i kierownice.

Projekt wydajności 

Nowa Orca opiera się na zrozumieniu osiągów i konstrukcji firmy Orbea,  odzwierciedlając ich przekonanie, że rowery powinny świetnie wyglądać i  lepiej jeździć. Minimalistyczne, ponadczasowe linie Orca nadają jej  charakterystyczny styl i obejmują bardzo nowoczesną technologię. 

Specyfikacja:

Rama

Orbea Orca carbon OMR 2024, monocoque construction, HS 1,5″, BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, internal cable routing.

Widelec

Orbea Orca OMR ICR 2024, full carbon, 1-1/8″ – 1,5″ tappered head tube compatible, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1.

Stery

FSA 1-1/2″ Integrated Aluminium Cup

Mechanizm korbowy

SRAM Force AXS Power Meter Dub 35x48t

Manetki

SRAM Force AXS

Kaseta

SRAM XG-1270 10-33t 12-Speed

Przerzutka tył

SRAM Force AXS 12s

Przerzutka przód

SRAM Force eTAP AXS

Łańcuch

SRAM Force 12-Speed

Kierownica

OC Road Performance RP21 Alu SL, Reach 80, Drop 125

Mostek

OC Road Performance RP10, -8º

Hamulce

SRAM Force AXS

Koła

Oquo Road Performance RP35TEAM, carbon Mini Hook rim, 35mm profile, Zipp ZR1 hub, 21mm internal width, Sapim Sprint Oxi spokes, 700C

Opony

Vittoria Corsa N.Ext G2.0 Foldable 700x28c

Oś przedniego koła

Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Hollow

Oś tylnego koła

Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Hollow

Sztyca

OC Performance XP10-S Carbon, 27.2mm, Setback 20

Siodło

Fizik Vento Antares R7 Alloy Rail 140mm

Bateria

SRAM eTap Powerpack

Tabela rozmiarów:

 

WZROST ( CM )

ROZMIAR

155-160

47

160-166

49

167-172

51

173-179

53

180-185

55

186-191

57

192-207

60

   

* Przybliżone wymiary

 
     

 

Strona producenta:  Orbea Orca

Instrukcja Blue Paper Orbea Orca 2024 OMR, OMX

Artykuł: Orbea Orca 2024

*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru

 Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.