"The Yes Machine". Orbea WILD 2025 - witaj w świecie ponad mocą
Orbea Wild to rower bez kompromisów. Lekki i w pełni zoptymalizowany, opuszcza fabrykę Orbea gotowy do akcji, wyposażony w najnowszy silnik Bosch i dodatki tworzone i testowane na wyścigach. Bez względu na wyzwanie, Wild jest przygotowany, by sprostać oczekiwaniom.

Czy tak zaawansowana, wielokrotnie nagradzana i odnosząca kluczowe sukcesy (3 razy z rzędu I miejsce w Pucharze Świata E-Enduro) konstrukcja wymagała jakiejkolwiek poprawy? Właśnie o tym przeczytasz w tym wpisie... Zapraszamy.

  • Wild to jeden z najlżejszych e-bików o pełnej mocy, zaprojektowany by rywalizować na najwyższym poziomie i by być gotowym stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakie sobie postawisz.
  • Wild zdobył najbardziej prestiżowe nagrody w branży rowerowej i jest jedynym rowerem, który dwukrotnie z rzędu wygrał BIKE OF THE YEAR (Rower roku) w jednym z głównych mediów. Teraz nadchodzi nowa wersja, pełna ulepszeń i gotowa na każde wyzwanie.

Na początek z grubej rury! Co nowego w WILD 2025?

Choć wizualnie Wild nie zmienił się zbytnio, to jest to zupełnie nowa rama. Każdy jej element został zmieniony. Nowy Wild oferuje kilka nowych funkcji i technologii:
➔ Bardziej płaska geometria dla bardziej agresywnych zjazdów.
➔ Zupełnie nowe, wyścigowe zawieszenie oferujące 170 mm skoku z przodu i z tyłu.
➔ Nowa jednostka napędowa Bosch Performance CX, która jest lżejsza i cichsza.
➔ Nowa opcja baterii Bosch 600Wh, dzięki której Wild jest jeszcze lżejszy.
➔ Opcja Mullet.
➔ Nowa wersja Wild ST, bardziej zorientowana na jazdę trailową.

RODZINA WILD SIĘ POSZERZA | Nowy Orbea Wild ST

Nie każdy potrzebuje tak agresywnego i wydajnego roweru jak klasyczny Wild, co Orbea uwzględnia, wprowadzając nowy model Wild ST. Wild ST dzieli wiele kluczowych cech z klasycznego Wild, jednak w bardziej trailowej odsłonie. Oznacza to m.in. tę samą nagradzaną konstrukcję ramy, nowy silnik Bosch Performance CX oraz wybór między bateriami 600Wh lub 750Wh.

Różnice to:

  • Wild ST dostępny jest tylko w wersji z wysoko polerowanego aluminium. Zaawansowana aluminiowa rama z wygładzonymi spawami sprawia, że trudno odróżnić ją od ramy z włókna węglowego. Nie chodzi tu tylko o estetykę – ten proces usuwa punkty naprężeń, co daje mocniejszą i bardziej niezawodną ramę.
  • 150 mm skoku z przodu i z tyłu.
  • Geometria ukierunkowana na trasy. Mniej agresywna geometria sprawia, że Wild ST jest łatwiejszy do jazdy dla mniej doświadczonych lub mniej agresywnych rowerzystów.
  • Koła 29” wyłącznie, aby zmaksymalizować stabilność i przyczepność.

PARAMETRY TECHNICZNE NOWEGO WILD 2025

Nowy Wild jest dostępny w 6 modelach, 4 z karbonu i 2 z wysoko polerowanego aluminium. Wild ST jest dostępny w 2 modelach, oba z wysoko polerowanego aluminium.

Wszystko na temat tego roweru (modele, kolory, specyfikacja techniczna) znajdziesz na specjalnej stronie poświęconej tylko i wyłącznie jemu:

ORBEA WILD 2025 »

ORBEA WILD - opinie, testy, recenzje »

 

ZALETY ZAAWANSOWANEJ KONSTRUKCJI RAMY | Niska waga, wielka wydajność

Wild ujarzmia najbardziej wymagające szlaki, ale zawsze czuje się dynamiczny, energetyczny i angażujący, w przeciwieństwie do wielu e-rowerów, które mogą sprawiać wrażenie odłączonego, pozbawionego emocji. Przemyślany projekt ramy, najlepsze materiały i technologie, takie jak SBS, pozwoliły nam zmniejszyć wagę, jednocześnie optymalizując sztywność. Ta równowaga między niską wagą a sztywnością stanowi podstawę niesamowitych właściwości jezdnych Wild.

BARDZIEJ WYDAJNY NIŻ KIEDYKOLWIEK | 170 mm Skoku Z Przodu i Z Tyłu

Wild oferuje 170 mm skoku zarówno z przodu, jak i z tyłu, z dostosowanymi amortyzatorami Fox Float X lub Float X2 oraz widelcem Fox 38. Większy skok i zaktualizowana kinetyka oznaczają, że jest to najbardziej wydajny Wild w historii, gotowy na najbardziej ekstremalne trasy. Zawieszenie jest bardziej progresywne niż wcześniej, ze nieco wyższym współczynnikiem dźwigni, aby poprawić czułość na małych nierównościach.

Orbea Wild 2025 - suspension

Orbea opracowywała nowego Wilda podczas zawodów EDR oraz Pucharu Świata DH, gdzie Martin Maes rywalizował w ramach projektu OOlab. To dział badawczy Orbea, odpowiedzialny za rozwój i naukę, który łączy laboratoria Orbea z rzeczywistymi testami. Orbea informuje, że na torach DH prędkości i siły są większe, a to, czego nauczyli się w tych warunkach, pomogło poprawić już doskonałe zawieszenie Wild.

ZAKTUALIZOWANA GEOMETRIA | Kąt główki 63,5º i Opcje Mullet

Kolejnym usprawnieniem, wynikającym z opinii zawodników, jest zaktualizowana geometria. Kąt główki ramy został złagodzony o 0,5º, co było jedyną konieczną zmianą, aby zwiększyć pewność prowadzenia przy dużych prędkościach.
Niezależnie od tego, czy chcesz osiągać maksymalną prędkość na kołach 29", czy skupić się na zabawie na kołach 27", Wild jest gotowy. Dwa łączniki amortyzatora umożliwiają zmianę rozmiaru tylnego koła bez wpływu na geometrię. Opcja tylnego koła 27" doskonale współgra z konstrukcją Steep'n'Deep Orbea, która ma jedno z najgłębszych gniazd do montażu sztycy podsiodłowej na rynku. Połączenie możliwości obniżenia siodła tak nisko oraz mniejszego tylnego koła daje dużo miejsca na swobodę ruchu na rowerze.

NAPĘD I BATERIA | Nowy Bosch Cx Performance I Opcje Baterii 600Wh

Silnik Bosch o mocy 85 Nm nie wymaga wprowadzenia, oferując nieograniczoną moc i kontrolowaną reakcję.
Zaktualizowany silnik zapewnia bardziej precyzyjną kontrolę, jest cichszy, lżejszy i oferuje mniejszy opór pedałowania.
Dostępne są dwie opcje baterii, które pozwalają dostosować Wilda do swojego stylu jazdy. Wybierz baterię 600Wh, aby mieć jak najlżejszego Wilda, lub jeśli regularnie jeździsz cały dzień, wybierz baterię 750Wh. Dodaj przedłużacz zasięgu 250Wh na okazjonalne, bardzo długie wyprawy.

Orbea Wild 2025 - bosch per CX

OPCJE KONFIGURACJI | Gotowy do Działania

Wild to jeden z najlżejszych e-rowerów o pełnej mocy, ale nie zrezygnowaliśmy z niczego, aby osiągnąć tę wagę. To oznacza amortyzatory Fox Factory i widelce Fox 38. Oznacza to również tylne opony Maxxis double-down i przednie opony EXO+, z opcjami wyboru opon DH poprzez konfigurator MyO Orbea. Dostępne są dwa warianty kół OQUO. Koło MC32-LTD z włókna węglowego zapewnia najlżejszą jazdę dla płynnych jeźdźców. Nowe koło MC32-Team ma zaktualizowaną obręcz, zaprojektowaną do wytrzymania jazdy w Pucharze Świata DH, odpowiednie dla najbardziej agresywnych zawodników.

Orbea Wild 2025 - Oquo

Chcesz kupić Orbea WILD?

Już teraz możesz u nas zamówić nowego Orbea WILD (2025) lub sprawdzić terminy dostaw. Wybierz model, kolor i rozmiar (ten możemy pomóc dobrać) i prześlij do nas zapytanie - nie zawiedziesz się :)

Mamy także dostępne Orbea WILD z poprzednich sezonów - część z nich w wyprzedaży. Zapraszamy!

Dostępne od ręki Orbea WILD (także z dofinansowaniem)