[TEST] Co daje lepszy carbon w ramie - realna korzyść czy marketingowa ściema?
Zapraszamy Cię do obejrzenia filmu, w którym sprawdzamy czy wyższy model carbonu w szosie na sens i czy warto dołożyć przy zakupie nowego roweru do wyższego modelu ramy. Test został wykonany na rowerach Orbea Orca w ramach wykonanych z carbonu OMR oraz OMX oraz kołach Oquo RP45 Team.

Wyjazd do Hiszpanii w ramach "Zgrupowania w Hiszpanii z Bike&Chill" (sprawdź aktualne oferty wyjazdów w kategorii Usługi dla rowerzystów) to nie tylko relaks na rowerze, aktywny wypoczynek i wspólne jazdy po epickich trasach na wybrzeżu Costa Blanca... Dla nas to także dobra okazja by testować dla Was i dla siebie różnego rodzaju rowery, sprzęt i akcesoria - w realnych warunkach i przy praktycznym korzystaniu!

Tak było i tym razem - mając taką możliwość, postanowiliśmy sprawdzić dla Was, czy jest jakaś realna różnica (odczuwalna subiektywnie przez kolarza oraz wymierna, wyrażona w liczbach) między bardzo zbliżonymi rowerami, ale opartymi o dwa rodzaje carbonu... najogólniej ujmując TAŃSZYM i DROŻSZYM.

Wyniki testu nawet nas nieco zaskoczyły... Czy zatem warto zainwestować w lepszą i droższą ramę - sprawdź sam oglądając nasz film. Zapraszamy.

Zachęcamy także do sprawdzenia ważnych linków:

 

Może cię przy okazji zainteresować nasz film w którym poruszamy i pokazujemy kwestię różnicy w samych ramach - jak to wygląda w środku, czym się różni i charakteryzuje. Sprawdź:

 

Sprawdź ofertę na Orbea Orca

Najtańsze dostępne modele Orbea ORCA

  1. Orbea rower szosowy ORCA M35i (2024)

    As low as 19 999,00 zł

Zobacz róznież inne nasze hiszpańskie testy