SKU
DB102WCLF

Galfer tarcza hamulcowa ROAD CENTER-LOCK DB102WCLF

Special Price 209,00 zł Regular Price 259,00 zł

Stan magazynowy:

Kilka sztuk

Najniższa cena z 30 dni sprzed promocji: 259,00 zł

TYP: Tarcza hamulcowa

PRZEZNACZENIE: Szosa

PRODUCENT: Galfer

Produkt w promocjiPROMOCJA

Produkt w promocji

Dostępność24H

Wysyłka w 24h od zaksięgowania płatności.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU DB102WCLF
Dostępność 24H
Producent Galfer
Na rowerze Układ hamulcowy
Przeznaczenie Szosa
Typ produktu Tarcza hamulcowa
Rozwiń
Product Parameter Image
Opis produktu

Tarcza hamulcowa Galfer DB102WCLF 160x1,8mm center-lock

Tarcza hamulcowa Galfer DB102WCLF 160x1,8mm center-lock

Tarcza hamulcowa Galfer DB102WCLF to wysokiej jakości komponent przeznaczony do rowerów szosowych i gravelowych, zaprojektowany specjalnie z myślą o systemie mocowania Fulcrum AFS (Axial Fixing System) w połączeniu z mocowaniem Center-Lock.   Jej konstrukcja łączy lekkość, wysoką skuteczność hamowania oraz kompatybilność z wymagającymi zestawami kół.

Specyfikacja techniczna:

• Montaż: Center-Lock, kompatybilny z systemem Fulcrum AFS.

• Średnica: 160 mm (model DB102WCLF – 160 mm wersja).

• Grubość: 1,8 mm.

• Waga: około 98 g dla wersji 160 mm.

• Materiał: laserowo wycinana stal nierdzewna o wysokiej zawartości węgla (wysokowęglowa stal nierdzewna), co przekłada się na dużą odporność na temperaturę i korozję.

• Przeznaczenie: Szosa / Gravel – zastosowania szosowe i szutrowe.

• Wyprodukowano w Hiszpanii

Kluczowe cechy i zalety:

• Konstrukcja typu „Disc Wave®” firmy Galfer – charakterystyczny kształt tarczy pomaga w efektywnym odprowadzaniu ciepła, poprawia wydajność hamowania, a także dodaje estetyki.

• Wysoka skuteczność hamowania, dobra modulacja – dzięki wysokiej jakości materiałowi i konstrukcji tarczy.

• Minimalne wibracje i hałas – dzięki precyzyjnej konstrukcji i materiałowi.

• Lekka konstrukcja – niski moment rotacyjny wpływa korzystnie na ogólne właściwości jazdy.

• Odporność na przegrzewanie i korozję – istotna przy długich zjazdach i w trudnych warunkach atmosferycznych.

• Instalacja „plug & play” – tarcza może zastąpić oryginalną tarczę przy zgodnym systemie mocowania, często bez potrzeby adapterów.

Uwagi i kompatybilność:

• Tarcza jest wyłącznie kompatybilna z systemem mocowania Center-Lock oraz z systemem Fulcrum AFS. Użytkownicy systemów bez AFS lub innych mocowań powinni zwrócić uwagę na zgodność mechanizmu piasty/łożyska.

• Przy wymianie tarczy należy upewnić się, że średnica (160 mm) pasuje do zacisku hamulcowego i ramy/widła roweru oraz że przestrzeń na tarczę jest odpowiednia.

• Konieczne jest użycie zalecanych momentów dokręcania oraz właściwe ustawienie zacisku, by uniknąć drgań lub nierównej pracy hamulca.

• Choć tarcza jest lekka i wydajna, wymiana powinna być dokonana razem z odpowiednimi klockami hamulcowymi zalecanymi przez producenta — by zapewnić optymalne działanie.