Galfer tarcza hamulcowa ROAD CENTER-LOCK DB102WCLF
Stan magazynowy:
Kilka sztuk
Specyfikacja produktu
| SKU | DB102WCLF |
|---|---|
| Dostępność | 24H |
| Producent | Galfer |
| Na rowerze | Układ hamulcowy |
| Przeznaczenie | Szosa |
| Typ produktu | Tarcza hamulcowa |

Tarcza hamulcowa Galfer DB102WCLF 160x1,8mm center-lock
Tarcza hamulcowa Galfer DB102WCLF 160x1,8mm center-lock
Tarcza hamulcowa Galfer DB102WCLF to wysokiej jakości komponent przeznaczony do rowerów szosowych i gravelowych, zaprojektowany specjalnie z myślą o systemie mocowania Fulcrum AFS (Axial Fixing System) w połączeniu z mocowaniem Center-Lock. Jej konstrukcja łączy lekkość, wysoką skuteczność hamowania oraz kompatybilność z wymagającymi zestawami kół.
Specyfikacja techniczna:
• Montaż: Center-Lock, kompatybilny z systemem Fulcrum AFS.
• Średnica: 160 mm (model DB102WCLF – 160 mm wersja).
• Grubość: 1,8 mm.
• Waga: około 98 g dla wersji 160 mm.
• Materiał: laserowo wycinana stal nierdzewna o wysokiej zawartości węgla (wysokowęglowa stal nierdzewna), co przekłada się na dużą odporność na temperaturę i korozję.
• Przeznaczenie: Szosa / Gravel – zastosowania szosowe i szutrowe.
• Wyprodukowano w Hiszpanii
Kluczowe cechy i zalety:
• Konstrukcja typu „Disc Wave®” firmy Galfer – charakterystyczny kształt tarczy pomaga w efektywnym odprowadzaniu ciepła, poprawia wydajność hamowania, a także dodaje estetyki.
• Wysoka skuteczność hamowania, dobra modulacja – dzięki wysokiej jakości materiałowi i konstrukcji tarczy.
• Minimalne wibracje i hałas – dzięki precyzyjnej konstrukcji i materiałowi.
• Lekka konstrukcja – niski moment rotacyjny wpływa korzystnie na ogólne właściwości jazdy.
• Odporność na przegrzewanie i korozję – istotna przy długich zjazdach i w trudnych warunkach atmosferycznych.
• Instalacja „plug & play” – tarcza może zastąpić oryginalną tarczę przy zgodnym systemie mocowania, często bez potrzeby adapterów.
Uwagi i kompatybilność:
• Tarcza jest wyłącznie kompatybilna z systemem mocowania Center-Lock oraz z systemem Fulcrum AFS. Użytkownicy systemów bez AFS lub innych mocowań powinni zwrócić uwagę na zgodność mechanizmu piasty/łożyska.
• Przy wymianie tarczy należy upewnić się, że średnica (160 mm) pasuje do zacisku hamulcowego i ramy/widła roweru oraz że przestrzeń na tarczę jest odpowiednia.
• Konieczne jest użycie zalecanych momentów dokręcania oraz właściwe ustawienie zacisku, by uniknąć drgań lub nierównej pracy hamulca.
• Choć tarcza jest lekka i wydajna, wymiana powinna być dokonana razem z odpowiednimi klockami hamulcowymi zalecanymi przez producenta — by zapewnić optymalne działanie.



