SKU
N11955BS

Orbea rower szosowy ORCA M31eLTD 55 REW-CAR

Special Price 22 999,00 zł Regular Price 30 999,00 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

Najniższa cena z 30 dni sprzed promocji: 30 999,00 zł

TYP: Rower szosowy

PRZEZNACZENIE: Szosa

PRODUCENT: Orbea

MODEL: Orbea ORCA M31eLTD PWR

ROZMIAR: 55

KOLOR: Bordowy

DARMOWA WYSYŁKA

Zamówienie z tym produktem wyślemy za darmo.

%

Produkt w promocji

3-5 DNI

Wysyłka do 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU N11955BS
Waga 0.000000
Przeznaczenie Szosa
Typ produktu Rower szosowy
Dostępność 3-5 DNI
Producent Orbea
Model (rower) Orbea ORCA M31eLTD PWR
E-Bike Nie
Bateria SRAM eTap Powerpack
Dla kogo? Kobieta, Mężczyzna
Kolor wiodący Bordowy
Rozmiar 55
Ilość przełożeń 2x12
Rama Orbea Orca carbon OMX Disc, monocoque construction, HS 1,5", BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, internal cable routing, EC/DC compatible, OMX specific seat tube.
Materiał ramy Karbon
Wspornik siodełka Orbea Orca OMX, SB0/25, w/Micro tilt adjustment
Widelec Orbea Orca OMX ICR fork 2020, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered head tube compatible, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1, Speed release compatible dropout
Siodełko Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Manganese Rail
Manetki SRAM Rival eTap AXS
Łańcuch SRAM Rival 12-Speed
Mechanizm korbowy SRAM Rival AXS Powermeter Dub 35x48t
Kaseta SRAM XG-1250 10-30t 12-Speed
Mostek OC Road Performance RP10, -8º
Kierownica OC Road Performance RP10 Carbon, Reach 80, Drop 125
Stery Acros Alloy 1-1/2" Internal Cable Routing, Stainless Steel Bearing
Hamulce SRAM Rival eTap AXS
Kompletne koła FULCRUM Racing 400 DB
Opona tylna Vittoria Rubino Pro IV G2.0 700x25c
Opona przednia Vittoria Rubino Pro IV G2.0 700x25c
Dodatkowe
  • HANDLEBAR PLUGS Lyzard DSP 2.5mm
  • FRONT WHEEL AXLE Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite
  • REAR WHEEL AXLE Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite
Rozwiń
Opis produktu

Szosowy rower wyścigowy Orbea Orca M31eLTD

ORCA to wybór świadomych kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i elastycznej ergonomii. Orca została zaprojektowana tak, aby pasowała do ludzi o różnych kształtach i rozmiarach. Jest dla kolarzy, którzy chcą roweru, który potrafi wszystko i pokonuje każdą trasę. To sportowcy, którzy szukają wiodącej technologii i stylu oraz cenią rower, który wyróżnia się na tle innych

Orbea Orca to spersonalizowany, nowoczesny i sprawny rower wyścigowy, który nakręca nas do jazdy dokładnie tak, jak lubimy. Orca jest nie tylko synonimem zwycięstw w najbardziej wymagających wyścigach, ale również została doceniona w międzynarodowych mediach. Jest to Rower Roku we Francji; w Wielkiej Brytanii, spotkał się również z ogromnym uznaniem w innych krajach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania i Włochy.

Kluczowe parametry

  • Model: ORCA M31eLTD
  • Dostępne kolory: 6 kolorów | Glitter Anthracite - Blue Carbon View (Gloss), Red Wine (Gloss) - Raw Carbon (Matte), Chic White - Black (Gloss), Euskadi, WNT, Personalizowany (MyO)
  • Dostępne rozmiary: 47, 49, 51, 53, 55, 57, 60
  • Materiał ramy: Karbon OMX
  • Waga ramy: OMX CARBON - 833g (dla rozmiaru 53)

Rama OMX CARBON

Ramy OMX łączą wyłącznie włókna o wysokim module sprężystości i włókna o wysokiej wytrzymałości. Arkusze węglowe Prepreg są cięte laserowo, aby zminimalizować nadmiar materiałów i nakładanie się, a godziny wstępnego formowania są wykonywane w celu zapewnienia optymalnego zagęszczenia przy jak najmniejszej ilości węgla. W celu wyeliminowania zmarszczek i niedoskonałości zastosowano pełną formę EPS oraz wkładki lateksowe.

ORBEA ORCA - WYKORZYSTYWANE TECHNOLOGIE

Sztyca podsiodłowa OMX

Opatentowana sztyca w kształcie litery D ramy OMX poprawia aerodynamikę i wygodę. Wewnętrzna wtyczka baterii chowa baterię Di2, a gumowy kołnierz chroni przed żywiołami o wyrafinowanym wyglądzie. Prosty i bezpieczny zacisk sztycy Orca to zastrzeżona konstrukcja, która umożliwia regulację nachylenia niezależnie od pozycji siodełka do przodu i do tyłu.

Kierownica OC RISE

To proste i eleganckie ergonomiczne rozwiązanie podnosi szczyty i spadki tradycyjnego drążka szosowego, dzięki czemu szyja i ramiona mogą nieco bardziej się zrelaksować, koncentrując się na lepszej jeździe. Zwiększ wytrzymałość dzięki pozycji, która zwiększa komfort.

W porównaniu ze standardową, kompaktową kierownicą szosową kierownica OC Rise o 15 mm wzniesieniu i 5 mm krótszym zasięgu odwzorowuje geometrię roweru Endurance, ale zachowuje ogólne osiągi ramy, z których Orca stała się znana. Wybierz kierownicę OC Rise lub kierownicę OC Compact i oczywiście długość mostka – wszystko dostępne w MyO – i spersonalizuj Orca idealną dla siebie.

Wewnętrzne prowadzenie linek (ICR PLUS)

Wewnętrzne prowadzenie kabli jest starannie prowadzone wzdłuż najlepszej ścieżki pod mostkiem i przez główkę ramy, bez ocierania i grzechotania, i jest zoptymalizowane zarówno pod kątem tradycyjnych, jak i elektronicznych systemów przerzutek. Opatentowane podkładki dystansowe zestawu słuchawkowego zapewniają płynny przepływ powietrza i łatwą regulację. Cała linia szosowa Orbea oferuje to czyste rozwiązanie ze zintegrowanymi mostkami OC i osłonami kabli.

Uchwyt na wspornik i komputer rowerowy

Mostki OC2 i OC1 nowej Orki są lekkie i sztywne dzięki ponadwymiarowej konstrukcji. Kanał kablowy pod prowadnicami pod mostkiem do przekładek sterów, mostek OC2 dodaje osłonę kabla dostosowaną do rozmiaru.
Płyta czołowa mostka jest kompatybilna ze zintegrowaną platformą montażową komputera. Podłącz komputer lub zdejmij uchwyt, aby uzyskać doskonały, czysty wygląd.

Ukryty zacisk sztycy

Zacisk sztycy Orca jest płynnie zintegrowany z ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo zanieczyszczenia i poprawiając aerodynamikę. Oczywiście wygląda też świetnie. To tylko jeden z drobnych szczegółów, które sprawiają, że Orca jest inteligentna i piękna.

NAJLŻEJSZY I NAJSPRAWNIEJSZY ROWER WYŚCIGOWY

Wydajność, technologia i styl zawsze były kamieniami węgielnymi kolarstwa. Nawet jeżeli nie rywalizujemy, to uwielbiamy wyścigowe maszyny – takie jak lekką, szybką i piękną Orca. Zawodowi sportowcy, weekendowi wojownicy, łowcy Stravy i rekreacyjni jeźdźcy mają podobne odczucia – kochają swój rower tak samo jak styl życia.

Użyto najbardziej zaawansowanej technologicznie konstrukcji z włókna węglowego, by stworzyć najbardziej wyrafinowaną ramę - złożony i żmudny proces, którego wyniki każdy kolarz doceni w siodle.

ADAPTOWALNA ERGONOMIA

Jak ergonomia może pomóc Ci jeździć dalej? W przeciwieństwie do pozycji wyścigowej, która koncentruje się na aerodynamice, pozycja wytrzymałościowa sprawia, że rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i zwiększa wytrzymałość. Krótszy kokpit i wyższa kierownica maksymalizują komfort kierowcy – a większy komfort oznacza dłuższe i szybsze przejażdżki.

GEOMETRIA SZOSOWYCH ROWERÓW WYŚCIGOWYCH ORBEA

Geometria wyścigowa Orca narodziła się z prawie 100 letniego doświadczenia projektowania szosowych rowerów wyścigowych i stanowi idealną równowagę między responsywnością a stabilnością. Pozycja jest agresywna, aby zmaksymalizować aerodynamikę ciała i wydajność. Obsługa jest precyzyjna i intuicyjna. Kąty i wymiary są dokładnie przemyślane dla różnych rozmiarów, aby z każdym naciśnięciem pedału przenosić więcej mocy na drogę, a większa moc oznacza większą prędkość.

Orbea Orca geometry

Tabela rozmiarów

Geometria i rozmiary - Orca rama OMX