SKU
AS_00084877_1_1

PEATY'S X CHRIS KING WENTYLE (MK2) NAVY TUBELESS - 80MM (PTV2-80-NVY-12) Uni

169,00 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

TYP: Wentyl tubeless

PRODUCENT: Peatys

ROZMIAR: Uni

3-5 DNI

Wysyłka do 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU AS_00084877_1_1
Waga 0.036000
Dostępność 3-5 DNI
Producent Peatys
Na rowerze Akcesoria do roweru, Koła
Typ produktu Wentyl tubeless
Rozmiar Uni
Rozwiń
Opis produktu

Masz obręcze o wysokim profilu, dla których nie masz litości na szlaku, a do tego zwracasz uwagę na każdy detal w swoim rowerze? Wybierz wentyle do opon bezdętkowych Mk2 w jednym z dwunastu kolorów!


Wykonane z lekkiego i wytrzymałego aluminium 7075, wentyle tubeless Peaty's MK2 pasują do większości bezdętkowych systemów MTB, szosowych i przełajowych, w tym do obręczy karbonowych, enduro i DH.
  
 Unikalna stopka x-cut została zaprojektowana do współpracy ze wszystkimi wkładkami antydobiciowymi. Kanały w stopce wentyla umożliwiają przepływ powietrza i uszczelniacza nawet, gdy wkładka jest dociśnięta do zaworu. W przeciwieństwie do większości wentyli kompatybilnych z wkładkami, nasze mają prostą, przelotową konstrukcję, dzięki czemu nie ograniczają przepływu powietrza ani uszczelniacza, kiedy nie używasz wkładek.
  
 Montaż nie mógłby być prostszy. Zintegrowane o-ringi zapobiegają porysowaniu drogich obręczy przez nakrętki, a duże, miękkie gumowe stopki z łatwością tworzą szczelne połączenie.
  
 Zaprojektowane przez riderów, dla riderów. Nasze wentyle są standardowo wyposażone w nakrętkę ze zintegrowanym kluczykiem do rdzeni zaworów i szprych (do standardowych nypli 3,4 mm). Dzięki temu dokręcanie luźnych szprych i uzupełnianie uszczelniacza jest dziecinnie proste, zarówno w serwisie, jak i na szlaku.
 Uszkodziłeś gumę lub pękł o-ring? Żaden problem, sprawdź nasze zestawy naprawcze, dzięki którym odświeżysz swoje wentyle przy zakupie nowych kół lub roweru.
  
 Instrukcja
 (1) Zdejmij kapturek, o-ring i nakrętkę
 (2) Włóż wentyl do otworu w obręczy
 (3) Wsuń o-ring na korpus wentyla
 (4) Nakręć nakrętkę na korpus wentyla
 (5) Ręcznie dokręć nakrętkę do oporu
 (6) Nakręć kapturek na wentyl